הסדרי נגישות טייר קלאב
12.12.2013הסדרי נגישות טייר קלאב
טייר קלאב (ישראל) בע"מ מעניקה חשיבות עליונה במתן הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת זו, אנו פועלים רבות כדי לאפשר ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לכל שירותי החברה.
שירות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות היא ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות, ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה.
אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני. ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות טופס "צור קשר", בפניה אלינו בפקס או בפניה אלינו באמצעות דוא"ל – contact@tireclub.co.il. יש לציין את דרכי התקשרות למענה חוזר.
הנגשת השירות ללקוחותינו תיעשה לבקשת הלקוח גם באמצעות הקראה, הודעות טקסט (SMS או Whatsapp), ובכל אמצעי אחר שיידרש על ידי הלקוח.
הסדרי נגישות בסניפים של משווקים עצמאיים
לקוח המבקש לברר פרטים אודות קבלת שירות בצמיגיות מונגשות מוזמן ליצור עמנו קשר בכל אחת מדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל, ואנו נדאג להפנות אותו לקבלת שירות בצמיגיה מונגשת של משווק עצמאי הקרובה למקום מגוריו לצורך קבלת השירות.
טייר קלאב מציעה שירות ייחודי ללקוחות בעלי מוגבלויות – החלפת צמיגים בבית הלקוח. לקוח המעוניין ליהנות משירות זה מוזמן ליצור עמנו קשר בכל אחת מדרכי ההתקשרות המפורטים לעיל.
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות
אם נתקלת בבעיה כלשהי בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות פנייה לרכז הנגישות של החברה.
פרטי רכז הנגישות של טייר קלאב:
שם: מיכאל מוטלואוגלו
טלפון: 03-9029696
דואר אלקטרוני: contact@tireclub.co.il
אנו מחויבים ליישום עקרונות הנגישות והטמעתם באופן שוטף בכל ענפי פעילותנו. נשמח לקבל הערות ותגובות במטרה תמידית לשיפור ולקידום חווית הלקוח.
