הצמיגים שלי (0)
03-9005838

Giti מעלים הילוך בשוק האירופאי עם דגמים חדשים והתקנות מקוריות

Giti היא מעצמת צמיגים סינית, ומספקת 20% מכלל הצמיגים בהתקנות מקוריות לשוק הסיני המקומי. אבל בקרוב עומדת החברה להפוך לגורם משמעותי גם בשוק הצמיגים האירופאי, עם דגמי צמיגים שתוכננו לשם כך במיוחד. התוכניות כוללות גם אספקת צמיגים בהתקנה מקורית (OE)  למותגי רכב אירופאים.

 סין היא יצרנית הצמיגים הגדולה בעולם, והיא גם שוק עצום לרכב חדש – בשנת 2015 נמכרו בה 17 מיליון כלי רכב, רובם המכריע מתוצרת מקורית. כלומר, בשנה זו סופקו בסין כ- 85 מיליון צמיגים בהתקנה מקורית. מתוכם, כ- 20% היו צמיגים שיוצרו ע"י Giti, המייצרת בין השאר את המותג GT Radial. מתוכם, כ- 1.2 מיליון צמיגים הורכבו על דגמי רכב של מותגים אירופאים המיוצרים בסין. חברת Giti נחושה לשכפל את ההצלחה שלה בשוק המקומי גם לשוק האירופאי.

 תחת תכנית אסטרטגית שזכתה לשם "חזון 2021", חברת Giti שמה לעצמה למטרה "להפוך לספק מבוסס של צמיגים בהתקנה מקורית ולשותף טכנולוגי מוכר באירופה". ואין מדובר בתכנית בלבד - כבר במהלך 2017 מתכננת Giti לספק כמיליון צמיגים בהתקנה מקורית לשוק האירופאי.

 "הלקוחות באירופה שונים לחלוטין מאלה באסיה, ואם אינך מבין את צרכי הלקוחות, אתה עלול לבזבז הרבה כסף ועדיין למצוא את עצמך במצב של חוסר יעילות", מסביר ד"ר קלאוס אוברבק, המהנדס הראשי של צמיגים בהתקנה מקורית בחברה. "לכן, החלטנו כבר בשלב מוקדם שההובלה של פרוייקט הצמיגים המקוריים עבור השוק האירופאי צריכה להתבצע באירופה, תוך שימוש בנסיון שצברנו בשוק צמיגי ה- Aftermarket האירופאי".

חלק מהצוות האירופאי של Giti, עם הצמיגים החדשים, המיועדים לשוק האירופאי


 

בשלב ראשון, הוקם כבר בשנת 2013 מרכז מחקר ופיתוח בהאנובר, גרמניה.  כל הצמיגים החדשים עבור השוק האירופאי מפותחים כאן מההתחלה – מפרט, עיצוב סולייה, הרכב חומרים. וכולם נבחנים במסלולי בחינה אירופאים, עם נהגי מבחן אירופאים מנוסים. ל- Giti יש נציגות קבועה ב- MIRA בבריטניה, המהווה את מרכז הניסויים הראשי שלה, ועבודה נוספת נעשית בספרד ובפינלנד. הצמיגים החדשים שפותחו עבור השוק האירופאי ישמשו גם עבור שוק ההתקנות המקוריות וגם עבור שוק ה- Aftermarket.


 

 

 הצמיגים האירופאים החדשים של Giti – מימין GitiSport S1, משמאל GitiSynergy E1

 

הצמיגים המיועדים לשוק האירופאי יכיל בשלב הראשון שלושה דגמי צמיגים. הדגם הראשון, GitiSport S1, הוא דגם ספורטיבי, עם דירוג של A בבלימה בכביש רטוב ו- C בצריכת דלק. בתכנון הצמיג הושם דגש מיוחד על אורך חיי הצמיג, מאחר שבסופו של דבר, גם צמיגים ספורטיביים משמשים ברוב המקרים לנסיעה יומיומית. הדגם השני, GitiPremium H1, הוא צמיג מאוזן באיכות גבוהה, ולכן הוא הדגם העיקרי המיועד להתקנות מקוריות. גם הוא זוכה לציון A בבלימה בכביש רטוב ו- C בצריכת דלק. הדגם השלישי, GitiSynergy E1, הוא דגם חסכוני, אך מהנדסי החברה נמנעו במתכוון מה"גימיק השיווקי" של ציון מקסימלי בהתנגדות לגלגול על חשבון תכונות אחרות. דגם זה מציע ביצועים מאוזנים, המתאימים לנהיגה יומיומי, וזוכה לציון B גם בהתנגדות לגלגול (צריכת דלק) וגם בבלימה בכביש רטוב.

 ד"ר אוברבק מסר כי כבר השנה תחל אספקה של צמיגי Giti להתקנה מקורית בדגמי רכב מתוצרת קבוצת פולקסווגן, אך לא פירט באילו דגמים מדובר. בנוסף נמסר על צמיגי Giti שיורכבו בהתקנה מקורית על רכב צרפתי. מדובר בשלוש מידות כבר בשנת 2017 ובשתי מידות נוספות ב- 2018.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הזן נתוני צמיג וקבל את רשימת הצמיגים המתאימים לך. באפשרותך לבחור גם את סגנון הנהיגה שלך ולקבל את המלצתנו לצמיג המתאים לך ביותר

נתוני צמיג (שדות חובה)

R
/
לא יודע מה נתוני הצמיג שלך? לחץ כאן
נא מלא נתוני חובה

סגנון נהיגה (ניתן להמשיך ללא בחירה)

הזן נתוני הרכב וקבל את רשימת הג'נטים המתאימים לך.

נתוני רכב (שדות חובה)

נא מלא נתוני חובה

License Image

מידות הצמיג מופיעות ברשיון הרכב כפי שמודגש בתמונה. החל משנת 2008, המידות המופיעות ברשיון הרכב כוללות גם קוד עומס ומהירות. קוד העומס והמהירות הינם מחייבים - לא ניתן להתקין ברכב צמיגים שקוד העומס והמהירות שלהם נמוכים מהמצויין ברשיון הרכב או בהוראות יצרן הרכב. במידה וקוד העומס והמהירות לא מצויינים ברשיון הרכב, ניתן להיעזר בספר הרכב או להתקשר למוקד שירות הלקוחות של טייר קלאב.