מנוי שטיפת רכב לחודש ברכישת 4 צמיגים – ברכישה באתר בלבד

חיפוש צמיגים

מצאו את הצמיגים המתאימים ביותר עבור הרכב שלכם

איך לחסוך בדלק? כדאי שתבדקו את הצמיגים

לחץ אוויר בצמיגים, צריכת דלק, איך לחסוך בדלק

הצמיג הוא המרכיב היחידי ברכב שבא בקשר ישיר עם הכביש במהלך הנסיעה. זאת ללא ספק עובדה מעניינת שלא כולנו מתייחסים אליה.

מתוך העובדה הזו, הגיוני שלצמיגים ישנו קשר ישיר לכמות הדלק שהרכב שלנו צורך.

רוצים לדעת עוד? כל התשובות כאן.

מצאו את הצמיגים המתאימים עבורכם

איך לחסוך בדלק? ישנן כמה פעולות פשוטות שתוכלו לעשות

  1. בדיקת לחץ אוויר בצמיגים – לחץ האוויר בצמיגים משפיע באופן ישיר על צריכת הדלק, אך נהגים רבים לא ממלאים כראוי את האוויר בצמיגי הרכב שלהם ובוחרים לוותר על הפעולה הזו שלא נמצאת בעדיפות עליונה אצלם. מתוך כך, הם גם מסכנים את חייהם וגם משלמים יותר. מעבר לעובדה שחוסר אוויר בצמיגים גורם לבלאי גבוה יותר ולהחלפה תדירה יותר של הצמיגים, יש לכך גם משמעות אדירה על צריכת הדלק. צמיגים לא מנופחים כראוי יגבירו את ההתנגדות מול הכביש ויעלו את צריכת הדלק בין 12%- 9% ויותר. העלייה הזו יכולה להתבטא בעד אלפי שקלים בשנה.
  2. אל תעמיסו על הרכב – פעולה נוספת שלא תמיד כולנו שמים לב אליה היא העמסת חפצים על הרכב. אם תעמיסו על הרכב שלכם ותשאירו חפצים שונים בתא המטען, תגדילו את צריכת הדלק. וככל שתעמיסו יותר? הרכב שלכם יעבוד יותר קשה בלסחוב, מה שאומר, יותר מאמץ ומתוך כך יותר צורך בדלק. בנוסף, השתדלו לא לחבר לרכב מתקן אופניים או גגון אם אין צורך.
  3. מהירות הנסיעה – הידעתם שכל קמ”ש נוסף מעלה את צריכת הדלק? זהו אחד מהכללים הכי חשובים בחיסכון בדלק וגם הדבר החשוב ביותר בכל הקשור לבטיחות שלכם ושל הנוסעים. אל תתפתו לנסוע במהירות גבוהה שעולה על 90 קמ”ש ותמנעו עלייה של עד 20% בהוצאות הדלק.
  4. מזגן מגביר צריכת דלק – בנסיעה עירונית, במזג אוויר נעים כדאי ואפילו רצוי להימנע מהפעלת המזגן, או לפחות כדאי להחליש את העוצמה שלו ולפתוח חלון במידת הצורך. אבל חשוב לדעת שדווקא בנסיעות בין עירוניות, המזגן יכול להיות עדיף על פתיחת החלונות וזאת בגלל ההתנגדות הגדולה של הרכב בנסיעה מהירה מהרוח הנכנסת פנימה דרך החלונות הפתוחים.
  5. סעו חלק והמנעו מהאצות פתאומיות – כל האצה של הרכב מעלה את צריכת הדלק וגם מסכנת אתכם. לכן, גם אם זה אומר שלא תספיקו את הרמזור, כדאי שלא תאיצו בפתאומיות. ככה גם תחסכו בדלק וגם תשמרו על עצמכם.

הצמיגים מתנגדים? צריכת הדלק עולה

יצרני הרכב נמצאים בקשר ישיר עם יצרני הצמיגים על מנת לפתח צמיגים בעלי התנגדות נמוכה יותר לסיבובים. צמיגים בעלי התנגדות נמוכה נמצאו כתורמים לחיסכון בצריכת הדלק.

חשוב לזכור- ככל שהצמיג יהיה שחוק יותר, הוא גם יהיה פחות יציב בזמן הסיבוב וכאן בדיוק נכנס התפקיד שלכם, עצרו לבדוק את הצמיגים מדי פעם ובמידת הצורך החליפו אותם, ככה גם תחסכו בעלויות הדלק וגם תשמרו על עצמכם.

הצטרפו למועדון הלקוחות

רוצים להנות משלל הטבות יחודיות? הנחות ברכישת צמיגים וטיפולים לרכב, לקבל בדיקה חינם לרכב לפני כל חורף? הצטרפו למשפחת TIRECLUB ובואו להנות מההטבות והמבצעים הכי משתלמים בישראל!

אנחנו לעולם לא נשלח ספאם | ההצטרפות ללא תשלום וניתן לעזוב את מועדון הלקוחות בכל עת!

דילוג לתוכן