מנוי שטיפת רכב לחודש ברכישת 4 צמיגים – ברכישה באתר בלבד

חיפוש צמיגים

מצאו את הצמיגים המתאימים ביותר עבור הרכב שלכם

דגם ה- SynergyH2של חברת GT נבחר כצמיג התקנה מקורית (OE) עבור פולקסווגן קאדי

דגם ה-SynergyH2 של החברה נבחר להיות צמיג ההתקנה המקורית (OE) של פולקסווגן קאדי החדש והינו הדגם הראשון של החברה אשר קיבל ציון AA בתווית התיוג האירופאי. הדגם מצטרף כמידה נוספת אופציונאלית של אחד הרכבים המסחריים הנמכרים ביותר באירופה.

הצמיג, שמאפייניו הבסיסיים הם בטיחות, יעילות ואחיזה, תוכנן ועוצב במרכז המחקר והפיתוח האירופי של GT בהאנובר, עם בדיקות במתקן MIRA של החברה בבריטניה ובמיקומי מפתח בגרמניה ובספרד.

זהו הצמיג האירופי הראשון המשתמש בפלטפורמת הטכנולוגיה AdvanZtech, מערכת המחקר ופיתוח החדשה של היצרן. פלטפורמת AdvanZtech מאיצה את שיתופה של טכנולוגיה מיוחדת ומתקדמת ליצירת צמיגים לרכב המשפרים את חוויית הנהיגה הכוללת.

מצאו את הצמיגים המתאימים עבורכם

כתוצאה מטכנולוגיה זו, משלבת GT תרכובת סוליה חדשה בסדרת הצמיגים החדשים שלה. תרכובת המספקת שיפורים משמעותיים בנסיעה בכבישים יבשים ורטובים, סוליית הצמיג החדשה של GitiSynergyH2 נועדה להבטיח התנהגות ואחיזה יציבים ושיפור תופעות ציפה בכבישים רטובים.

לדברי GT, הצמיג אמור גם להחזיק מעמד זמן רב יותר – פוטנציאל הקילומטראז’ שלו מהווה שיפור של כמעט 20% מהדגם הקודם, תלוי במאפייני הנהיגה. בנוסף, סוליית הצמיג החדשה והקלה, מפחיתה התנגדות לגלגול ומשפרת את צריכת הדלק.

הצטרפו למועדון הלקוחות

רוצים להנות משלל הטבות יחודיות? הנחות ברכישת צמיגים וטיפולים לרכב, לקבל בדיקה חינם לרכב לפני כל חורף? הצטרפו למשפחת TIRECLUB ובואו להנות מההטבות והמבצעים הכי משתלמים בישראל!

אנחנו לעולם לא נשלח ספאם | ההצטרפות ללא תשלום וניתן לעזוב את מועדון הלקוחות בכל עת!

דילוג לתוכן