מנוי שטיפת רכב לחודש ברכישת 4 צמיגים – ברכישה באתר בלבד

חיפוש צמיגים

מצאו את הצמיגים המתאימים ביותר עבור הרכב שלכם

יצרנית הצמיגים GT משיקה את דגם ה-SportActive 2

חברת צמיגי GT  השיקה את צמיג ה-UHP האירופי החדש שלה בשוק, הדגם נקרא SportActive 2, הדור השני של דגם SportActive ומגיע עם מגוון שיפורי ביצועים, במיוחד בתנאי כביש רטוב. ה-SportActive 2 יהיה זמין בתחילה ב-14 מידות שונות בקטרים 16″ ועד 20″ ורוחב בין 205 ועד 275 מ”מ, ועם קודי מהירות של W או Y.

הצמיג הציג שיפור של כ-15% בבלימה בכביש רטוב ו-10% באחיזה בכביש רטוב, לעומת ה- SportActive המקורי על פי בדיקות היצרן. עוד הוסיפה GT, כי הצמיג הגדיל את פוטנציאל הקילומטראז’ ב-5%, תלוי במאפייני הנהיגה, ונתון הרעש החיצוני הינו נמוך יחסית לדגמים ספורטיביים, נתון של 69db בלבד.

מצאו את הצמיגים המתאימים עבורכם

המשמעות של שיפורים אלה היא שכל סדרת הצמיגים SportActive 2 משיגה ציון A בדירוג אחיזה בכביש רטוב וציונים B עד E בדירוג חסכון בדלק לפי תווית תיוג הצמיגים של האיחוד האירופי.

הצמיג מכוון לרכבים מסגמנט המנהלים והיוקרה, ורכבי שטח עם אוריינטציה ספורטיבית. רכבים כגון פולקסווגן גולף, פורד פוקוס, מרצדס C קלאס, ב.מ.וו סדרה 3, פולקסווגן פאסאט, אאודי A6, ומרצדס E קלאס. צמיגים המיועדים במיוחד לרכבי שטח יישאו סימון על הדופן כדי להציג את הייחוד שבהם.

הצטרפו למועדון הלקוחות

רוצים להנות משלל הטבות יחודיות? הנחות ברכישת צמיגים וטיפולים לרכב, לקבל בדיקה חינם לרכב לפני כל חורף? הצטרפו למשפחת TIRECLUB ובואו להנות מההטבות והמבצעים הכי משתלמים בישראל!

אנחנו לעולם לא נשלח ספאם | ההצטרפות ללא תשלום וניתן לעזוב את מועדון הלקוחות בכל עת!

דילוג לתוכן