מנוי שטיפת רכב לחודש ברכישת 4 צמיגים – ברכישה באתר בלבד

חיפוש צמיגים

מצאו את הצמיגים המתאימים ביותר עבור הרכב שלכם

צמיגי הנקוק – בדרך למובילות שוק בזכות בחירתם להתקנות מקוריות

אשר חושבים על מותגי הצמיגים המובילים בעולם, השם Hankook לא בהכרח עולה ראשון במחשבה, אבל מנהלי החברה הדרום קוריאנית נחושים לשנות את המצב.

בנחישות, מצויינות והתמדה מתקדמת חברת הנקוק בנתיב שאותו התוו ענקיות התעשייה בדרום קוריאה, וביניהן סמסונג ויונדאי. בשנת 2001 היתה הנקוק מדורגת במקום ה- 11 בדירוג יצרני הצמיגים העולמי, ובשנת 2012 כבר עקפה את יוקוהמה והתייצבה במקום השביעי, עם מחזור מכירות שנתי של מעל 6 מיליארד דולר.

אולם בכך לא מסתיימות שאיפותיה של היצרנית, שמצהירה רשמית על כוונותיה להתברג בין חמש יצרניות הצמיגים הגדולות בעולם. על פי נסיון העבר עם סמסונג ויונדאי, ניתן לשער שלא ירחק היום וכוונה זו אכן תתממש.

על מנת להתקדם במעלה הדירוג העולמי, שמה Hankook דגש רב על אספקת צמיגים לרכב בהתקנה מקורית (OE) ליצרני רכב. החשיבות של צמיגים בהתקנה מקורית היא כפולה – כל חוזה לאספקת צמיגים משמעותו מצד אחד מכירות נוספות, ישירות ליצרני הרכב, ומצד שני חותמת איכות חד משמעית מצידם של יצרני הרכב המובילים בעולם.

מצאו את הצמיגים המתאימים עבורכם

כאשר יצרן בוחר להתקין את צמיגי הנקוק על המכוניות מתוצרתו כבר בפס הייצור, הדבר מהווה הוכחה חד משמעית לאמון שנותן יצרן הרכב בצמיגים אלה, ובכך שהם יעניקו לרוכשי הרכב החדש את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות, נוחות וביצועים לה הם מצפים.

בהיותה יצרנית דרום קוריאנית, אך טבעי שהנקוק היא הספקית המובילה של צמיגים למכוניות המיוצרות במדינה זו.

ואכן, הנקוק מספקת צמיגים בהתקנה מקורית למגוון דגמי יונדאי, החל מ- i10  ו- i20 הקטנות, דרך i30 המשפחתית, i40 הגדולה  ועד לרכב הפנאי-שטח ה-Tucson וה- Santa Fe. בנוסף מספקת הנקוק צמיגים למגוון דגמי קיה – Picanto ו- Rio הקטנות, Ce’ed, Forte ו- Soul המשפחתיות ורכב הפנאי-שטח Sportgae, ולדגמי שברולט – Sonic הקטנה, Cruze המשפחתית ורכב הפנאי-שטח הגדול Captiva וה- Traverse.

מובילות בשוק הדרום קוריאני המקומי היא חשובה, בעיקר לנוכח הצמיחה המהירה של שוק זה בתעשיית הרכב העולמית. אך הנקוק מבינה שהדרך למובילות בשוק העולמי עוברת דרך יצרניות הרכב המובילות באירופה.

לשם כך הקימה הנקוק מפעל לייצור צמיגים בהונגריה בשנת 2007, והרחיבה אותו בשנת 2011. מפעל זה מסוגל לייצר עד 34,000 צמיגים ביום, ומאפשר להנקוק לספק צמיגים בהתקנה מקורית למגוון יצרני רכב אירופאים.

ואכן, השילוב של צמיגים איכותיים וזמינות גיאוגרפית איפשרו להנקוק לספק עוד ועוד צמיגים בהתקנה מקורית ליצרניות רכב אירופאיות, ביניהן יצרניות של רכבי יוקרה.

הנקוק מספקת כיום צמיגים לשלוש סדרות דגמים של BMW. למספר דגמי אאודי ופולקסוואגן ואף קבלה את הכבוד לספק צמיגים בהרכבה מקורית לרכב החשמלי של מותג הרכב היוקרתי – פורשה.

ההתקדמות המהירה של Hankook בדירוג יצרני הרכב העולמי והמספר הרב של כלי רכב עליהם מותקנים צמיגים אלה בהתקנה מקורית – מספר שהולך וגדל מדי שנה – מעידים על כך שלא ירחק היום והנקוק יהיה מותג צמיגים עולמי מוביל, הן מבחינת היקף המכירות והן מבחינת רמת ההיכרות של הלקוחות הפרטיים.

הצטרפו למועדון הלקוחות

רוצים להנות משלל הטבות יחודיות? הנחות ברכישת צמיגים וטיפולים לרכב, לקבל בדיקה חינם לרכב לפני כל חורף? הצטרפו למשפחת TIRECLUB ובואו להנות מההטבות והמבצעים הכי משתלמים בישראל!

אנחנו לעולם לא נשלח ספאם | ההצטרפות ללא תשלום וניתן לעזוב את מועדון הלקוחות בכל עת!

דילוג לתוכן