חברת Sumitomo היפנית, יצרנית הצמיגים השביעית בגודלה בעולם, המייצרת את מותגי הצמיגים Falken ו- Dunlop, ממשיכה במאמציה להרחיב את עסקי הצמיגים לשווקים האירופאיים ולארה”ב.
במסגרת זו, ביצעה החברה רענון למותג Falken, במטרה למצב אותו כצעיר, טכנולוגי ודינמי. האמירה המותגית, שנבחרה לשמש מעתה כסיסמה של המותג, היא On the Pulse, שניתן לתרגם בתרגום חופשי כ”בקצב הדופק”.
מטרת המיתוג היא להעביר ללקוחות את המסר לפיו Falken היא חברה ששמה במוקד תשומת הלב שלה את הטכנולוגיה החדשנית בשילוב עם גישה כנה והוגנת כלפי הלקוחות. המותג המעודכן של Falken הוא אנרגטי, נחוש ובראש פתוח.
מצאו את הצמיגים המתאימים עבורכם
עד לשנים האחרונות מיקדה החברה את מאמצעי השיווק שלה לשוק היפני המקומי ולשווקים נוספים באסיה. אך בשנים האחרונות קיבלו מנהלי החברה החלטה להתברג בין יצרניות הצמיגים המובילות בעולם. כתוצאה, החלה החברה לספק צמיגים בהתקנה מקורית (OE) למספר הולך וגדל של כלי רכב. מעבר לחוזי האספקה עצמם, המבטיחים היקף מכירות נכבד, צמיגים בהתקנה מקורית מהווים עבור הלקוחות הפרטיים חותמת איכות חד משמעית באשר לאיכות הצמיגים והיצרן העומד מאחוריהם.
צמיגי פלקן מדגם ZIEX ZE914 מגיעים כהרכבה מקורית על: Jeep Compass, VW Passat, Honda HRV, Nissan Rogue, Skoda Superb
צמיגי פלקן מדגם Sincera SN831 מגיעים כהרכבה מקורית על: Seat Mii, Skoda Citigo